HomeDe Luisterlijn › De Luisterlijn e-mail
Zoom:

De Luisterlijn e-mail

Doel:

Je wilt je verhaal kwijt. Maar je bent meer een schrijver dan een prater. Of je wilt eerst zelf goed op een rij krijgen waar je precies mee zit. Een e-mail sturen naar de Luisterlijn is dan heel geschikt.


Werkwijze:

Je kunt je verhaal nog eens lezen voor je het naar ons verstuurt. Degene die jouw e-mail leest, formuleert met zorg een reactie terug. Natuurlijk is deze e-mailwisseling bij ons in veilige handen.

Meld je aan op de e-hulppagina van de Luisterlijn. Je hoeft hiervoor geen persoonlijke gegevens te gebruiken, zelfs je eigen e-mailadres niet. Je kunt na de aanmelding direct starten met een e-mail aan de Luisterlijn. Met je zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord kan je daarna steeds inloggen om e-mails te lezen en te beantwoorden. De hulp is gratis.



Contactpersoon:
Naam: De Luisterlijn
Telefoonnummer: 0900-0767 (normaal tarief).
E-mail: hulp@deluisterlijn.nl


Doelgroep


- Voor iedereen



Gegevens ingevoerd: 3-2-2015 15:03:13
Laatste wijziging: 19-2-2019 10:28:33

Aangeboden door:

De Luisterlijn


Postadres: Landelijk bureau, Grote Spui 35, 3813 EZ Amersfoort
Telefoonnummer: 0900-0767 (normaal beltarief).
E-mail: info@deluisterlijn.nl
Website: www.deluisterlijn.nl


Organisatie Type
Hulp- en zorgverlening


Doelstelling of kernactiviteit:
De Luisterlijn is er altijd voor een gesprek via telefoon, chat of e-mail. Anoniem en vertrouwelijk. Voor iedereen. De Luisterlijn is een professionele vrijwilligersorganisatie. De Luisterlijn is de grootste telefonische hulpdienst in Nederland.. Vrijwillige medewerkers verzorgen zeven dagen per week de 24-uurs bereikbaarheid. Iedereen kan bij hen terecht voor een gesprek van mens tot mens, voor echte aandacht. Mensen die ergens mee zitten en daar in hun eigen omgeving niet over willen, durven of kunnen praten, kunnen anoniem hun verhaal kwijt. Dit kan via de telefoon (0900 - 0767), maar ook via de chat of een e-mail (www.deluisterlijn.nl). Zowel de beller, chatter of mailer als de vrijwillige medewerker blijven anoniem.


Belangrijkste doelgroepen:
Wij zijn er voor iedereen die behoefte heeft aan een gesprek, aan iemand die tijd en aandacht voor je heeft. Iedereen die een probleem ervaart en daar – om wat voor reden dan ook – in de eigen omgeving niet over kan of wil praten, kan anoniem en in vertrouwen z´n verhaal kwijt. Ook als je gewoon even een praatje met iemand wil maken, is de Luisterlijn er voor je. Als je contact zoekt vanwege een vraag of probleem kan de vrijwillige medewerker je helpen je vraag duidelijker te maken of om samen een weg te vinden naar een mogelijke oplossing.


Soorten diensten of activiteiten:
De Luisterlijn is 24 uur per dag, 7 dagen en nachten per week bereikbaar voor een gesprek. Je kan bellen (0900 – 0767), chatten (www.deluisterlijn.nl) of e-mailen (hulp@deluisterlijn.nl). De Luisterlijn is anoniem en vertrouwelijk.


Contactpersonen:
De Luisterlijn
E-mail: hulp@deluisterlijn.nl
Telefoonnummer: 0900-0767 (normaal tarief).
Chat
E-mail: www.deluisterlijn.nl