Logo digitale-sociale-kaart.nl
Logo Financieel Paspoort
Logo voorzieningen.nl
HomeGemeentelijke Ombudsman Rotterdam e.o. › Informatie en klachten afhandeling
Zoom:

Informatie en klachten afhandeling

Doel

In grote lijnen kan de ombudsman zich bemoeien met de manier waarop de gemeente inwoners, ondernemers en organisaties behandelt. In formele taal: de ombudsman kan bekijken of de gemeente u behoorlijk heeft bejegend.

Toelichting

U kunt uw klacht, met kopieën van relevante correspondentie, zenden of faxen aan:

De gemeentelijke ombudsman

Minervahuis I, 4e etage, Meent 106, 3011 JR Rotterdam.

Het is raadzaam geen originele stukken, maar alleen kopieën bij te voegen.

Kijk voor de spreekuren op de website

Meer informatie



Doelgroep

  • vanaf 16 jaar


Laatste wijziging: 26-06-2023 11:57:45

Gemeentelijke Ombudsman Rotterdam e.o.

Bezoekadres:
Minervahuis I Meent 106, 4e etage
Rotterdam

Postadres:
Antwoordnummer 90290
3009 VB Rotterdam

Telefoonnummer: 0800-0802 (gratis)

E-mailadres: info@ombudsmanrotterdam.nl

Website: www.ombudsmanrotterdam.nl


Route / kaart:


Doelstelling of kernactiviteit:
De gemeentelijke ombudsman is onafhankelijk en is voor een periode van 6 jaar benoemd door de gemeenteraden van Rotterdam en de andere aangesloten gemeenten. Hij onderzoekt en beoordeelt klachten over gemeentelijke diensten, deelgemeenten, gemeenteambtenaren en bestuurders. De gemeentelijke ombudsman is er niet alleen voor burgers, maar ook voor bedrijven en maatschappelijke organisaties.