Logo digitale-sociale-kaart.nl
Logo Financieel Paspoort
Logo voorzieningen.nl
HomeSaldo Plus › Inkomensbeheer / budgetbegeleiding
Zoom:

Inkomensbeheer / budgetbegeleiding

Doel

SaldoPlus betaalt ten behoeve van de Cliënt de (meer)maandelijkse vaste lasten op basis van het vastgestelde budgetplan. Er wordt gereserveerd voor de vaste lasten, die niet maandelijks betaald worden, en de rest van het inkomen wordt aan de Cliënt ter beschikking gesteld.

Toelichting

Budgetbeheer Intake en beëindiging:

SaldoPlus brengt eenmalig aanmeld-, intake- en beëindigingskosten budgethulp in rekening.

Intake:

Er zijn twee vormen van intake:. Intake met schuldeninventarisatie € 297,50 Intake zonder schuldeninventarisatie € 170,-

Beëindigingskosten:

Tarief: € 130,-

Budgetbeheer:

1. Budgetbeheer licht € 29,50 per maand (alleen vaste lasten worden betaald, contacten zijn zeer beperkt)

2. Budgetbeheer basis € 60,- per maand (alle betalingen volgens budgetplan, toeslagen worden geregeld)

3. Budgetbeheer intensief € 98,10 per maand (alle betalingen volgens budgetplan, budgetbegeleiding en maandelijks contact)

Voor meer informatie over bovenstaande producten kunt u contact opnemen met Saldoplus. Ingeval een welzijnsinstelling/zorginstelling/gemeente/of derden een samenwerking heeft afgesloten met SaldoPlus zal de vergoeding in de overeenkomst op maat geoffreerd worden.

SaldoPlus brengt geen BTW in rekening, omdat de aangeboden diensten vallen onder de algemene vrijstelling van omzetbelasting.


Doelgroep

  • vanaf 18 jaar


Laatste wijziging: 14-6-2016 09:00:18

Saldo Plus

Bezoekadres:
St.Hubertusstraat 2
Helmond

Postadres:
Postbus 6062
5700 ET Helmond

Telefoonnummer: 0492-504391

E-mailadres: info@saldoplus.nl

Website: www.saldoplus.nl


Route / kaart:


Doelstelling of kernactiviteit:
De stichting SaldoPlus is opgericht met het doel armoede te voorkomen en te bestrijden door middel van budgetbeheer of bewindvoering.