Logo digitale-sociale-kaart.nl
Logo Financieel Paspoort
Logo voorzieningen.nl
HomeTjoiz BV › Leer-/werktrajecten, competentieonderwijs, Arbeidsactivering
Zoom:

Leer-/werktrajecten, competentieonderwijs, Arbeidsactivering

Doel

Kwalificatie en duurzaam werk in de kortst haalbare tijd

Toelichting

Individueel Maatprogramma

0. Werven van vacature/leerbaan, activeren werkgever

00.Werven van deelnemer

A. Werken Aan Perspectief - 1-op-1 Trainingen en gesprekken

Werken Aan Perspectief (WAP) is een diagnostisch- en inventarisatieprogramma. Tijdens WAP vormen wij een concreet beeld van de onderstaande aspecten.

· Diagnose, analyse en evaluatie huidige situatie

· Beroepsoriëntatie en beroepsbeeldvorming

· Competenties

· Leerstijl, leerniveau, leerbaarheid

· Zelfbeeld en zelfkennis

· Herkennen en erkennen van de eigen kwaliteiten en mogelijkheden

· Eventuele belemmeringen

B. Arbeidsvoorbereidende stage – onbetaalde stage – max. 3 maanden

De deelnemer volgt zo spoedig als mogelijk na aanvang een onbetaalde arbeidsoriënterende stage van 3 maanden bij de werkgever. Tijdens de stage volgt de deelnemer evt. een bedrijfsspecifieke training.

C. Competentiegericht Individueel leer-/werktraject – leerbaan (BBL)

De opleiding is sterk praktijkgericht. Aan de hand van praktijkopdrachten en –toetsen en een theoretisch component haalt de deelnemer de leerdoelen. Voor het theoretisch component, het borgen van kwaliteit en diplomering werken wij samen met een ROC.

D. Arbeidstoeleiding

Tjoiz bemiddelt parallel aan het programma tussen de werkgever en de deelnemer inzake de totstandkoming van een arbeidsovereenkomst.


Doelgroep

  • van 16 tot en met 45 jaar


Gegevens ingevoerd: 28-9-2011 16:08:04

Tjoiz BV

Bezoekadres:
Ambachtweg 42
Mierlo

Postadres:
Ambachtweg 42
5731 AG Mierlo

Telefoonnummer: 0492 667020

E-mailadres: e.dethmers@tjoiz.net

Website: www.tjoiz.net


Route / kaart:


Doelstelling of kernactiviteit:
Leer-/werktrajecten, Arbeidsactivering

Belangrijkste doelgroepen:
WWB, WIJ, WW, Wajong, Schoolverlaters